Accès des membres | Trouver un Groupe | English

09/01/2018 - 12:00am - 10/31/2018 - 12:00am

Scout Popcorn

12/11/2017 - 12/25/2017
By now you should have received two emails from BCY Service Centre. One discussed 'WIGs' (wildly important goals) and the other discussed a possible restructuring of the servicing model in Cascadia.
08/31/2017

Scouts Canada has adopted the Respect in Sport for Activity Leaders training that has been developed by Respect Group, a Canadian leader in youth safety and abuse prevention training. Respect in Sport for Activity Leaders is designed to make good people better by empowering Scouters to identify and prevent bullying, abuse, harassment and discrimination (BAHD) behaviors.

Plus »

Scouts Canada, l’organisation jeunesse la plus importante au pays, offre des programmes stimulants pour les garçons et les filles âgés de 5 à 26 ans dans des milliers de groupes répartis dans la plupart des villes du Canada.

S'inscrire aux Scouts Bénévoles Faire un don Mises à jour par courriel

Hang On - Refreshing Form Data ...